FANDOM

Misumi Nagisa este una din eroinele principale ai primului sezon Futari wa Pretty Cure si celui de-al doilea Futari wa Pretty Cure Max Heart.
190016 133376670138456 1551968541 n

MIsumi Nagisa aka Cure Black

Personalitatea Edit

Chiar daca Nagisa este o fata sportiva,personalitatea sa e de fapt "o fata ca toate celelalte".Nagisa este deasememnea foarte vioaie,fericita si puternica.Nu este buna la invatatura in schimb este buna la sport. Nagisa uraste sa priveasca cum sufera persoanele care de fapt nu au facut niciun rau,adica nevinovati. Are propriul sau punct de vedere in ceea ce priveste dreptatea.Nagisa iubeste shoppin gul si ii place sa cheltuie banii,dar taman atunci cand are nevoie de ceva nu ii ajung bani.Ca si Honoka,Nagisa uraste sa se lupte cu prietenii.Nagisei ii plac zilele cu soare si sa se joace in iarba.

Cure Black Edit

                           Cure Black
                   "Protectoare a Luminii!!Cure Black"
                       "光の使者、キュアブラック!"
                    "Hikari no shisha, Kyuaburakku!"

Cure Black este alter egoul Nagisei si are aceeasi introducere ca colega sa si partenera Cure White.Fiindca este cea mai puternica din duo,Cure Black acopera ai tine majoritatea atacurilor,In schimb ea nu are acea rapiditate si agilitate pe care o are partenera sa.Cure Black ataca mai mult cu pumnii decat cu piciarele pe cand Cure White ataca mai mult cu piciarele decat cu pumnii.Fiind PrettyCure,Cure Black devine mai serioasa si are punctul sau de vedere in ceea ce priveste dreptatea.

In primul sezon, Fusta este despartita de Top,are cerceii de culoare sura si nu asa de multe armuri protectoare.In al doilea sezon Topul se uneste cu fusta si ii apare un Jaket de coloare roz-magenta folosindui drept armura.Cerceii se schimba in galben si apar mai multe elemente.Se scimba si bantuletul pe care-l poarta.In mijloc ii apare o inima de culoare roz inchis

Relatii Edit

Nagisa este indragostita de un baiat,popular printre fete,Fujimura Shugo. De fiecare data cand este in prezenta sa,Nagisa roseste si ramane fara cuvinte.Toti il numesc Fujimura-kun sau Fujii. Shugo este prietenul din copilarie ai Honokai, cu toate ca Honoka il crede ca pe un frate mai mare si tot timpul o ajuta pe Nagisa sa se apropie de el.

Cea mai buna prietena a Nagisei este Yukishiro Honoka.Cele doua sunt total diferite dar faptul ca sunt PrettyCure si ca trebuie sa apere lumea le-au facut prietene adevarate.Foarte rar cand se cearta

Nagisa are un fratior mai mic pe nume Ryouta.Acestea doi se cearta destul de des, dar de fapt au grija si se iubesc unul pe altul(la urma urmelor sunt frate si sora).Ryouta este indragostit de prietena Nagisei,adica Honoka.

Mascota Nagisei este Mepple.Cei doi se cearta des dar la urma urmelor se impaca.

Trivia: Edit

-Nagisa este nascuta pe 10 Octombrie, zodia balanta si grupa sa de sange este O.

-Cure Black este unica cure a carui culoare initiala este negru.Alta este Cure Muse mascata.

Galerie Edit