FANDOM

Yukishiro Honoka este una din eroinele principale ai primului sezon Futari wa Pretty Cure si celui de-al doilea Futari wa Pretty Cure Max Heart.

383793 133391636803626 351893527 n

Yukishiro Honoka aka Cure White

Personalitatea Edit

Honoka este o persoana inteligenta,creativa si sociabila.Acorda timp cartilor in special celor de chimie.Honoka este populara printre baieti si deseori primeste scrisori de dragoste de la acestia, dar nu acorda nicio atentie.Honoka este poreclita de colegi "Regina Intelepciunni" sau "Domnisoara stie tot". Honoka viseaza sa devina un om de stiinta si sa primeasca un premiu Nobel.Idolul ei este prof esorul Brainstorm.Floarea sa favorita este Aster.Honoka este o persoana linistita dar poate fi si severa/stricta.Atunci cand rabdarea ii trece limita ea incepe a striga sau repede rezolva problema.Honoka deasemenea este stricta atunci cand cineva nu adus lucrul pan' la capat,si ii impune sa o faca,si nu o face pt. ca asa vrea ea,ci pentru ca are grija.

Cure White Edit

                     "Protectoare a Luminii!Cure White"
                          "光の使者、キュアホワイト!"
                    "Hikari no shisha, Kyuahowaito!"

Cure White este alter egoul Honokai, si are o introducere asemanatoare cu cea a lui Cure Black.Pentru ca Cure Black este cea puternica,Cure White foloseste agilitatea si inteligenta pentru a surprinde inamicul,de obicei, cu un kick.Ea deasemenea este capabila sa-si concentreze puterea intro singura miscare si sa doboare un gigant, destul de usor.Uneori isi transforma atacul intr-o filare injur, deasemenea foloseste aceasta abilitate pentru a ataca inamicul in aer liber si pentru a se feri de obiecte (ce incurca sau obiectele inamicului)

In primul sezon Cure White are o rochie alba si cu cateva nuante albastre.Partea superioara este formata din braţ de protecţie.Partea inferioara constituie un material sifonat,are un arc alb ce o invaluie cu o dunga albastra la mijloc.Parta deasemenea un bantulet sus ceea cei folosete ca elastic.In al doilea sezon rochia sa este acoperita cu un jaket de culoare alba conturat cu albastru.Poarta un bantulet simplu in primul sezon si ii apare inima in al doilea.Are incaltamintea asemanatoare cu cea a lui Cure Black.

Relatii Edit

Atunci cand noul baiat a venit in scoala,toti inafara de Honoka,au fost impresionati de succesele sale.Oricum aceasta n-o opreste pe Honoka fiind blanda cu el.Ea isi face griji atunci cand el este ranit sau a cazut etc.Deasemenea isi face griji atunci cand ajunge a fi o persoana rece.Este din cauza bunatatii si marinimiei ei,el se simte tradat atunci cand Honoka se supara pe el.Pe el l-a durut fap tul atunci cand Honoka a dorit sa-si exprime sentimentele,deoarece el fiind dusman PrettyCure, sa simtit jenant.In curand Kiriya ii dezvaluie secretul Honokai,ca de fapt este de la DarkZone.In curand Pretty Cure se lupta cu Kirya,ceea ce a atins sufletul Honokai.Chiar si asa ea nu a incetat sa-l aline.La urma,Kiriya se da batut si se sacrifica pentru a nu o rani pe Cure White.Ii da piatra si pleaca in intuneric,Cure White incercand sa-l opreasca,plangand dupa el, dar a fost insa oprita de Cure Black.

Honoka si Nagisa sunt cele mai bune prietene.Se impaca destul de bine,isi dezvaluie secretele una-alteia.Honoka precum si Cure White, o incurajeaza tot timpul pe Cure Black,iar Cure Black sare tot timpul in ajutor lui Cure White.

Yukishiro Sanae este cea mai apropiata persoana a Honokai.Fata de Nagisa, care traieste in apartament,Honoka traieste la casa pe pamant alaturi de cainele sau Chuutaro si bunica-sa Sanae.Parintii sunt plecati peste hotare la serviciu,dar au venit acasa de ziua Honokai.Sanae stie ca Honoka este PrettyCure dar ascunde aceasta fata de cele doua.Sanae o tinea in mana pe Mipple(mascota Honokai), pe timpul celui de-al doilea razboi mondial.Nu se stie,dar este posibil ca si Sanae a fost candva PrettyCure sau Mipple doar o ajuta sa nu piarda speranta.

Trivia: Edit

-Honoka este nascuta pe 4 Aprilie,zodia berbecului si are 14 ani.Floarea sa favorita este Aster si grupa sa de sange este AB.

-Honoka este prima cure a carui costum este de culoare alba,urmata de Cure Eaglet,Cure Rhythm,Cure Angie si Cure Echo. Yukishiro Honoka